dijous, 23 d’abril del 2015

L'IES Isabel de Villena participa a la Valencianada 2015.

Vora 800 alumnes de Secundària i Batxillerat de 16 instituts del País Valencià participaran el 4 de març en la VALENCIANADA (#VLCda15 en les xarxes socials) un exercici de geolocalització i coneixement de la ciutat de València. Però, els instituts del cap i casal no seran els únics en participar-hi. També es farà l’activitat a Saragossa, Alcoi, Manresa i Barcelona.

Grup de valencià: llengua i imatge.
Aquesta activitat, organitzada a València  principalment  era perquè aprengerem a saber localitzar qualsevol punt de la ciutat tot combinant els mitjans clàssics com són:  l’ús internet mobile, geolocalització, xarxes socials, codis QR,etc. La preparació de l’activitat ha comportat una tasca d’elaboració de fitxes, informació sobre els edificis i la ciutat en altre plà. Es tracta d’un esdeveniment sociocultural i educatiu en el qual no sempre tenim ocasió de participar els centres educatius: per les dimensions del treball, per la interdisciplinarietat de la proposta i per l’esforç que demana.
L'objectiu principal fou millorar el coneixement de la ciutat de València, aprendre a desplaçar-se per la ciutat mitjançant el transport públic amb l’ajuda dels dispositius mòbils i utilitzar el mòbil amb interés social i educatiu.

Amb la ajuda d'uns tarjetons  lactivitat consistia en localitzar qualsevol punt de la ciutat tot combinant els mitjans clàssics amb l’ús de les darreres tecnologies sempre localitzats per els mestres per les eines de geolocalització donades amb el meu professor . Alguns hastags utilitzats per nosaltres per putjar-los a les xarxes socials van ser: #VLCda15 i #WMCP15 #BCNda15 i #VLCisabel.  Com també ens feiem un selfie per demostrar que hi ha estat i que han acabat el treball amb eixa targeta. 

La geolocalització d’edificis i referents culturals de la ciutat de València es va celebrar el passat 4 de març i la veritat que ami personalment em va agradar molt, perquè no més fou una mena d'aprenentatge sino també de conéixer diferent persones d'altres llocs parlant en valencià i podent desenvolupar més la parla en aquesta llengua.


A cada grup ens donaven de 5 a 6 targetons amb diferents llocs que podíem visitar, darrere   portaven el codi QR per localitzar-ho d'una manera més ràpida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari :)