diumenge, 10 de maig del 2015

L'autorretrat: selfies


Bon dia a tots i a totes, a continuació vaig ha parlar sobre la novetat de "els selfies" ja que ha causat tanta furor a tot el món, vaig ha donar la meua opinió i exposar les meues idees principals.
Un selfie, és una fotografia d'autoretrat que se sol publicar en les xarxes socials. És una mena d'expressar mitjançant una foto el lloc on et trobes, és a dir, "estic ací" i em faig un autoretrat a mi mateixa, o amb més gent, amb el fí de que els altres coneguen el lloc en el qual em trobe. 


Selfie avans de fer la cooreografía de e,fisica.


Selfie ací i selfie allà, la que et prens enfront de l'espill, la de la platja, la de les parts del cos, les de xica dolenta, les que et prens amb el famós que vas veure en l'aeroport. Hi ha diversos tipus de selfies i cada segon naix tal vegada un més. És un gènere fotogràfic en constant evolució.





A finalitats del segle XIX, el francès Gaspard-Félix Tournachon, àlies Nadar, ens regala la que tal vegada siga la fotografia mare de les selfies del segle XXI: el seu Autoretrat giratori, de 1865.  Nadar va crear també una impressionant col·lecció de retrats de persones famoses en la seua època, pot trobar una col·lecció de les seues imatges a través de Wikimedia Commons.



Raffaello, Van Gogh, Nadar i Frida són els pares i mare de les selfies, però són les plataformes digitals del segle XXI les que fan el fenomen viral i interessant, i que li lleven també el costat artístic.

Vaig a dir les coses que m'agraden i les que no m'agraden:


"M'agrada somriure i que em sonriguen, viure el moment, l'amor.. No m'agrada la política, la democràcia ni la dictadura. M'agrada pensar que faça el que faça haurà algú que no li agrada el que faig i aun així  fer-ho, sobre tot m'agarada viure el moment, ballar, cantar.. però sobretot no m'agrada que decidisquen per mi, parlar de la vida dels altres i que parlen de la meua, odie la gent maleducada, freda"..

 Un exemple d'autorretrar fet amb un vídeo és aquest, d'Amparanoia;   https://www.youtube.com/watch?v=_kUPwQLdGqQ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari :)